Sjølvelive i Hjartøyvågen

Sjølvelive i Hjartøyvågen

onsdag 19. juli 2017

Sjølvelive ble fri for strøm!

Ja, så ble det tomt for strøm. Det er kanskje ikke så rart? I min glede over den totale stillheten, og å nyte den, ja, så ble det aldri til at jeg starta motoren og lot den gå slik at batteriene ble ladet.

Det var logisk nok ikke lurt, siden kjøleskapet er storforbruker av strøm... Likevel, 3 døgn holdt det, før jeg ikke fikk mer varme fra varmapparatet... først da kom jeg på at det kanskje ikke var så lurt med all stillheten jeg skulle nyte...

Vel, vel, det var mulig å lade mobil og nettbrett, lys i lampa var det og vannpumpa gikk. Skipperen kunne komme ut med sin båt på onsdag kveld - så da var det bare å fortsette å nyte stillheten.


Skipper'n dukka opp om kvelden og vi ble værende på Esøya ei natt til.

Strøm eller ikke; det er dette som er sjølvelive!

Distanse: 0 nm
Tidsbruk: 0 timer
Vær: sol, regn, bris, vindstille (all slags vær)
Totalt antall overnattinger ombord: 14